من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

Harmony


.Screen Shot of performing Tchaikovsky violin concerto, first movement, by Janine Jansen


I love it

It's replete of harmony

All sounds are sound in harmony

It makes me to be an inebriated one

?And hence, how kind of a man I would be if I don't exalt it




یه بخش کوتاه:



نظرات 4 + ارسال نظر
نگار یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 22:12

ولی الان که انرژیکم انرژیک ترشدم بادیدنش

میگما یکم از هورمونت نثار روان من بکن =)

نگار یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 00:37

نگاکردم نواختنشو بالاخره
خسته نباشم:دی

واغعن که U_U از این ۹۰ ثانیه جانین یانسن گوشیدن که انتظار معجزه نمیشه داشت ‎:-o

نگار یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 00:04

حسش نمیادنگاه کنم
به همین شدت خستم
من درهرحالتی خسته استم البته
راستی‌میخواستم یه چیزی بهت بگم ولی الان یادم نمیاد!

طفلی =_=
طفلک خسته است ‎:D
من از سر خستگی اینو میبینم (کاملشو البته) که خستگی در کنم ♡.♡
بعد که یادت اومد بوگو ‎:/‎

صالحه شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 00:41

انگار خانومه داره با یه تیکه از روحش مینوازه!
چقدر حس داره...

اوهوووممم ~_~
این کنسرت رو خیلی دووووچ دارم ‎=]‎

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد