من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان
من و ایمان و دوچرخه

من و ایمان و دوچرخه

عبوری از یک شیار خلوت و هوایی در سیطره افسانگان

ولی، اینگونه نخواهد ماند

اگه یه آقا با یه خانم طوری حرف بزنه که بشه تشخیص داد منظوری داشته جهت ایجاد یک رابطه و اون خانم معترض بشه

آنگاه

قضاوت عمومی میگه این آقا غلط کرده است!

خب این روش طبیعی و ذاتی و غریزی عنصر مذکر در جذب جنس مخالف است.


در حالت برعکس:

اگه یه خانم لباس، رفتار و حتی گفتار تحریک‌کننده داشته باشه به شکلی که یه آقا معترض بشه

آنگاه

قضاوت عمومی بازم میگه آقا غلط کرده است! (مثلا بهش میگن تو نگاه نکن، به تو چه و...)

در حالی که این روش طبیعی و ذاتی و غریزی عنصر مونث در جذب جنس مخالف است! مثل همون آقاهه ولی با این تفاوت که تو دهن خانمه نمیزنن =))


چون سطح درک جامعه از رفتارهای مکارانه بسیااار ضعیفه و عنصر مونث استاد رفتارهای مزورانه هستش این طیف از موجودات هم در پیش راندن امیالشون موفق‌ترن و هم از همون  کسانی که اونها رو در معرض تحریک قرار میدن هم ساپورت میگیرن!!!

زن مرد رو اصطلاحا tease میکنه (در اصل به معنی اذیت کردن) ولی مرد به جای اینکه معترض بشه، حمایت میکنه =))) چرا؟ واقعا چرا؟؟؟

موجودی که مظهر عقل و استقامته خیلی راحت در مقابل زن زانو میزنه. در تمام تاریخ بشریت بوده و نمونه‌های فراوان داره.

حتی فرعون که ادعای خدایی میکرد هم در تاریخ گفته شده که چند بار راضی شد که موسی و قومش رو آزاد کنه ولی زنش (نفرتیتی) غرورش رو تحریک کرد و منصرف شد.


البته شخصا با قانون پوشش اجباری مملکتمون مخالفم. این رو صرفا بعنوان یک معضل اجتماعی گفتم.

بهرحال،

مکر زن ابلیس دید و بر زمین بینی کشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
کمند چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1403 ساعت 02:06

قشنگ گفتی. خودم‌ که‌ زنم بنظرم حرفات درست بود.

رامین سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1403 ساعت 16:37

با حرفات موافقم

تنکیو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد